Maht:
40 akadeemilist tundi, sh 32 kontakttundi ja 8 ak tundi iseseisvat tööd
22.-23.11.25 10.00-17.00
29.-30.11.25 10.00-17.00
Koolitus toimub 2 nädalavahetusel kokku 4 päeval
Koht:
Tallinna Ülikool, Narva mnt 27, Vita maja
Koolituse hind:
650 €
Koolituse lõpetamisel väljastatav dokument
Tallinna Ülikooli tõend
TUTVU ÕPPEKAVAGA
Koolituse eesmärk
Koolituse eesmärk on õpetada teadlikult kujundama brändi visuaalset lugu ja arendama oskusi, kuidas kasutada erinevaid visuaalseid vahendeid – fotod, lühivideod, graafilised elemendid – ühtse ja meeldejääva brändi kuvandi loomiseks. Õppides looma visuaalset storytelling’ut, õpid ka brändi väärtusi ja sõnumeid paremini edastama.
Koolituse sisu
Brändi visuaalsed elemendid ja kuidas need toetavad ettevõtte turundust.
Ostupersoona määratlemise olulisus ja selle roll visuaalse keele valikul.
Isikliku brändi loomise protsess: Kuidas jõuda oma unikaalse brändini?
Stilistika ja identiteet. Kuidas valida fondid, värvid ja graafilised elemendid, mis loovad ühtse visuaalse stiili. Canva võimalused visuaalse brändingu keskkonnana.
Lühivideod ja sotsiaalmeedia. Kuidas luua brändi toetavaid lühivideoid (Instagram Reels, TikTok). Storytelling alused, videode järeltöötlus.
Telefoniga pildistamine ja videotöötlus. Kuidas nutitelefoniga professionaalse ilmega sisu luua. Õpid tundma enda seadet, et oskaksid luua kvaliteetseid fotosid ja videoid. Oskad vajadusel kohendada fotosid järeltöötluses, et pildid toetaksid brändi ühtset visuaalset väljanägemist.
Kellele
Koolitusele on oodatud ettevõtjad ja inimesed, kelle töö on seotud digikeskkonna sisuloomega. Koolitus sobib ettevõtjale, kes soovib ise turundada enda brändi sotsiaalmeedias; turundajale kelle ülesannete hulka kuulub visuaalse sisu loomine.
Koolitus sobib sulle juhul, kui sul on vähemalt üks neist soovidest või eesmärkidest:
- Soovid kujundada ettevõttes digikanalite visuaalset ühtlust ja suurendada seeläbi brändi meeldejäävust.
- Soovid iseseisvalt hakkama saada ettevõtte pildi- ja videomaterjali loomisega.
- Soovid olla teadlikum tellija, et kujundada tugevat brändi.
- Soovid teada rohkem sotsiaalmeedia rollist turunduses ja luua järjepidevust.
Õpitulemused
Kursuse läbinu:
- oskab kujundada brändi visuaalset identiteeti ja luua järjepidevust erinevates digikanalites;
- on teadlikum tellija ja koostööpartner, oskab anda fotograafile ja disainerile õigeid juhiseid ning mõistab, kuidas visuaalid toetavad brändi sõnumit;
- oskab luua visuaalset sisu, mis kaasab sihtrühma ja räägib brändi lugu nii piltides kui lühivideotes;
- teab, kuidas valida brändile sobivad fondid, värvid ja graafilised elemendid, et kujundada tugev ja professionaalne visuaalne kuvand;
- oskab planeerida ja luua lühivideoid, mis toetavad brändi lugu ja köidavad publikut.